תקלה וואטסאפ / תקלה עולמית בווטסאפ: לא ניתן לראות מתי הייתם מחוברים : משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

שמרו את המספר שלנו, פתחו שיחה, ותקבלו מענה בזמן שעות הפעילות בכל נושא. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . תמונ×
תמונ×" from sns-rg.co.il
גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . בשעה זו, מדווחים משתמשים ברחבי העולם גם על תקלה בגוגל, אמזון וטוויטר. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין . שמרו את המספר שלנו, פתחו שיחה, ותקבלו מענה בזמן שעות הפעילות בכל נושא. קרא/י חוות דעת, השווה/י דירוגים של לקוחות, הצג/י צילומי מסך ומידע נוסף בנושא whatsapp messenger. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים.

תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת:

ישמרו במאגרי המידע של חברת סלקום ישראל בעמ, שתעשה בהם שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. רוצים לדבר איתנו ולקבל תמיכה דרך אפליקציית whatsapp? משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: קרא/י חוות דעת, השווה/י דירוגים של לקוחות, הצג/י צילומי מסך ומידע נוסף בנושא whatsapp messenger. עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: בשעה זו, מדווחים משתמשים ברחבי העולם גם על תקלה בגוגל, אמזון וטוויטר. מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין .

מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין . קרא/י חוות דעת, השווה/י דירוגים של לקוחות, הצג/י צילומי מסך ומידע נוסף בנושא whatsapp messenger. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תמונ×
תמונ×" from sns-rg.co.il
עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: ישמרו במאגרי המידע של חברת סלקום ישראל בעמ, שתעשה בהם שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין . קרא/י חוות דעת, השווה/י דירוגים של לקוחות, הצג/י צילומי מסך ומידע נוסף בנושא whatsapp messenger. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . רוצים לדבר איתנו ולקבל תמיכה דרך אפליקציית whatsapp?

הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים .

עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין . ישמרו במאגרי המידע של חברת סלקום ישראל בעמ, שתעשה בהם שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. שמרו את המספר שלנו, פתחו שיחה, ותקבלו מענה בזמן שעות הפעילות בכל נושא. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. קרא/י חוות דעת, השווה/י דירוגים של לקוחות, הצג/י צילומי מסך ומידע נוסף בנושא whatsapp messenger. בשעה זו, מדווחים משתמשים ברחבי העולם גם על תקלה בגוגל, אמזון וטוויטר.

משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. רוצים לדבר איתנו ולקבל תמיכה דרך אפליקציית whatsapp? ישמרו במאגרי המידע של חברת סלקום ישראל בעמ, שתעשה בהם שימוש בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה.

הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . -×'אנר â€
-×'אנר â€" SmartStep â€" סמארט סטפ from i2.wp.com
לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. שמרו את המספר שלנו, פתחו שיחה, ותקבלו מענה בזמן שעות הפעילות בכל נושא. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. רוצים לדבר איתנו ולקבל תמיכה דרך אפליקציית whatsapp? משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . בשעה זו, מדווחים משתמשים ברחבי העולם גם על תקלה בגוגל, אמזון וטוויטר.

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם.

כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . בשעה זו, מדווחים משתמשים ברחבי העולם גם על תקלה בגוגל, אמזון וטוויטר. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: מליוני אנשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה (18.40) על תקלה באפליקציית המסרים הפופולארית whatsapp, שמונעת שליחה וקבלה של הודעות • נכון לעכשיו התקלה עדיין . משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: רוצים לדבר איתנו ולקבל תמיכה דרך אפליקציית whatsapp? לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. קרא/י חוות דעת, השווה/י דירוגים של לקוחות, הצג/י צילומי מסך ומידע נוסף בנושא whatsapp messenger. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

תקלה וואטסאפ / תקל×" עולמית ×'ווטסאפ: לא ניתן לראות מתי ×"ייתם מחו×'רים : משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . שמרו את המספר שלנו, פתחו שיחה, ותקבלו מענה בזמן שעות הפעילות בכל נושא. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. עולמי תקלה בשירותי וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: